Ziraat Bankası Pos Destek Hattı

Banka ve kredi kartında yeni bir çığır açarak kendi markasını öne süren Ziraat Bankası bu kartlar ile ödemeleri alacak olan POS cihazları hizmeti sunarken aynı zamanda POS Destek Hattı da oluşturmuş durumda. Alışveriş merkezlerinin vazgeçilmez ödeme alma araçlarının başında gelen Pos cihazları zaman zaman teknik hatalar verebiliyor. Bu hatalar ile ticari kuruluşun maddi olarak zarara uğramaması adına bankada gerekli desteği her zaman veriyor. Ziraat Bankası Pos Destek hattı binlerce kullanıcısına talebi halinde anlık hizmet verebilecek kapasiteye sahip.

Pos Destek Numarası 0 850 202 35 00

Devlet bankamız Ziraat vermiş olduğu POS cihazlarına 7 – 24  destek veriyor. Bu desteği alabileceğiniz mecra ise telefon hattı. 0 850 202 35 00 numaralı Pos Destek Hattı nı aramanız halinde gerekli teknik ve fiziki destek verilmek üzere gerekli işlemlere başlanıyor. Bankalar üyelerine pos cihazı verirken bu cihazın slip rulosunu da tahsis ediyor. Bu slip rulo bittiği zaman yapmanız gereken banka şubesine gitmek değil. Pos destek hattı size bu ürünü ulaştırma hizmeti de veriyor. Yapmanız gereken sadece talep oluşturmak oluyor. Ziraat Bankasından Pos cihazı almak isteyenler Ziraat Bankası Pos Cihazı nasıl alınır başlıklı yazımızı okuyabilir.

Ekstre Alımı

Pos cihazı ile ilgili olarak kredi kartlarında olduğu gibi hesap ekstresi söz konusu oluyor. Banka bu ekstrenin kesimi ve gönderilmesi işlemini tek tarihe bağlamış. Her ay’ın onuncu gününde hesap ekstreniz kesiliyor ve size posta ile gönderiliyor. Ayrıca talep edilirse mail ile gelen bu özet aynı zamanda sisteme giriş ile kendinizin anlık olarak takip edip inceleyebileceğiniz bir hizmete sahip. Bu hizmet ile ilgili soru, görüş ve önerilerini yine aynı telefon numarasından da iletebiliyorsunuz.

Ödeme Desteği

Alışverişler sırasında iadeler de söz konusu olabiliyor. Alıcı almış olduğu hizmet yada üründen ödeme sonrası vazgeçerse burada pos cihazı üzerinden karta ürün bedelinin iadesi söz konusu. Anlık olarak oluşabilecek teknolojik hatalar nedeniyle bu iade sağlanamadığı zaman yine gerekli desteği Ziraat Bankası Pos destek hattı aracılığı ile alabiliyorsunuz .

Verilmiş olan cihazlarda ve işleyişte genelde bir sorun yaşanılmıyor. Tek sorun internete ve telefon hatlarına bağlı olarak çalışan bu cihazların internette kopmalar olması halinde oluşuyor. Bu kopmalar ödeme alınmasını engellediği gibi üye iş yerini mağdur edebiliyor.

Aynı zamanda üye iş yeri ödeme alırken bu ödemeyi yapan kişinin kimliğini de kontrolle sorumlu. Bu kontrolü sağlamadan başkasına ait kartla ödeme alması sorun teşkil edebilir. Bu tür durumlarda kartın başkasına olduğunu anlayan üye iş yeri bu hususu kartı kişiye iade etmeden önce yine Pos destek hattı ile bildirmesi gerekir.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Önceki yazıyı okuyun:
Ziraat Bankası Kiralık Kasa Ücretleri

Tüm bankalar kiralık kasa hizmeti veriyor olsa da banka şubesinin büyüklüğüne göre bu kasaları bünyesinde bulunduramadığından bu hizmeti veremeyebilir. Yani...

Kapat