Telefon Bankacılığı, Nasıl Başvurulur, Telefon Numaraları

Telefon Bankacılığı, Nasıl Başvurulur, Telefon Numaraları

Bankacılık sektörü, hizmet sektörünün en önde gelen dalındandır. Çünkü herkes banka işlemlerini yapmak zorunda ve en azından bankalarla ilişki içerisinde kalmak zorundadır. Bu yüzden bankacılık terimleri ve literatürü tüm kişiler ve kurumlar tarafından iyice öğrenilmelidir. Mesai saatleri dışında banka üzerinden yapılacak işlemler; ATM’ler, internet bankacılığı ve telefon bankacılığı sayesinde gerçekleştirilmektedir. Telefon bankacılığının bu kadar yüksek oranda kullanılması da, bankaların bu yönde kendilerini geliştirmelerini sağlamıştır. Telefon bankacılığı sayesinde bankaya gitmeden birçok banka işlemi yerine getirilir. Fakat bunun için de yerine getirilmesi gereken bazı kriterler vardır. Bankada yapacağınız işlemlerde kullanacağınız telefon numaranızı bankaya doğru vermeniz gerekmektedir.

Telefon bankacılığına nasıl kayıt yapılır?

Telefon bankacılığı hizmetlerini kullanabilmek için aslında teknik olarak kaydolmanıza gerek yok. Müşterisi olacağınız bankaya başvurunuz esnasında kimlik bilgilerinizi ve telefon numaralarınızı entegre edin. Bu sayede müşteri hizmetlerinden faydalanırken, herhangi bir aksaklığa meydan vermeyeceksiniz. 7 gün 24 saat olacak şekilde kullanıma açılan telefon bankacılığı hizmeti, gerekli bütün işlemleri size sunmak için her daim hazır olacaktır.

Telefon bankacılığının avantajları nedir?

Nakit çekmek gibi maddi işlemler dışında, internet bankacılığında gerçekleştirebileceğiniz tüm işlemleri tek telefonla halledebileceksiniz. Bu sayede hızlı ve güvenilir bir şekilde işlemleri yerine getireceksiniz. Ayrıca bu işlemler genel olarak düşük maliyeti sayesinde ücretsiz sayılabilecek kadar uygun hizmet bedelleri içermektedir. Güvenlik konusunda bir sıkıntı yaşamanıza gerek kalmayacaktır. Yapacağınız EFT işlemleri gibi sınırlı işlemler dışında, sınırlandırma yapılmayan işlemleri gece dahil olmak üzere yerine getirebilirsiniz. Yatırımcılar da borsa üzerinden yapacakları verimli araçları, telefon bankacılığı sayesinde hızlıca tercih edebilir. Bu tarz konular dışında düzenli ödemeler için talimat vermek isterseniz, telefon bankacılığı yine yardımınıza koşacaktır. Faturalarınızı bir telefonla ödeyebilir ve kiralarınızı bu sayede ödeyebilirsiniz. Otoyollarda kullanılan OGS ve HGS gibi sistem ödemelerini yine telefon bankacılığı sayesinde şubeye gitmeden yapabilirsiniz. Dikkat etmeniz gereken nokta şudur: Kesinlikle kendi bankanızın resmi müşteri hizmetleri dışında herhangi bir numarayı aramayınız ve bilgilerinizi bu numara dahilinde paylaşmayınız. Bu durum telefon bankacılığından zarar görmenize ve hesabınızın güvenlik sıkıntıları yaşamasına sebep olacaktır.

Telefon Bankacılığına Nasıl Başvurabilirim?

Her bankanın ayrı bir telefon bankacılığı numarası ve başvuru yolu bulunuyor. Bazı bankalar başvuru ve kod isterken bazıları hiç başvuru şartı aramadan bu hizmetten faydalandırıyor. Telefon bankacılığı başvurusu banka şubelerinden yada internet bankacılığı üzerinden yapılabiliyor.

Ziraat Bankası Telefon Bankacılığı Başvurusu

Ziraat Bankası Telefon Bankacılığı başvuru yapabilmeniz için İnternet Bankacılığına girmeniz ve sırasıyla Başvuralar, Telefon Bankacılığı Başvuru menüleriyle işlem gerçekleştirebiliyorsunuz. Yada Ziraat Bankası için 444 00 00 ile 0850 220 00 00 numaralı Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri telefonlarına ulaşabilirsiniz.

Şekerbank Telefon Bankacılığı başvurusu

Şekerbank müşterisi iseniz yine bu hizmetten faydalanabilirsiniz. Telefon olan her yerden bankacılık işlemlerine ulaşmak için avantajlı bir ürün. Şekerbank Telefon Bankacılığı başvurusu yapmak için 0850 222 78 78 numaralı müşteri yetkilerine bağlanarak sesli yanıt sistemi sayesinde ilgili birime yönlendiriliyorsunuz ve başvurunuzu yapmış oluyorsunuz.

Vakıfbank Telefon Bankacılığı Başvurusu

Vakıfbank Telefon Bankacılığı Başvurusu yapmak için yada da bankacılık işlemlerini yürütmek için 0850 222 0 724’ü ararken yurt dışındaki Vakıfbank Müşterileri de 0090 850 222 0 724 numarası aramakla yükümlü. Ayrıca Vakıfbank engelli müşterileri için de ayrıcalık tanımış ve bazı özellikleri ile farkındalık yaratmış durumda.

İng Bank Telefon Bankacılığı

İng Bank Telefon Bankacılığı işlemler için 0850 222 0 600 numaralı telefonu aramanız gerekiyor. Burada işlem yapılabilmesi için ise kod alınması gerekiyor ve bu kod banka şubeleri üzerinden veriliyor. Kurumsal işlemler için de İng Bank Telefon Bankacılığını kullanabiliyorsunuz.

Akbank Telefon Bankacılığı Başvurusu

Akbank Telefon Bankacılığı ihtiyaç duyulduğu an bir telefon ile her türlü bankacılık hizmeti sunuyor. Bunun için Akbank telefon bankacılığı numarası 444 25 25 ile 0 850 222 25 25. Sesli yanıt sistemi ile hızlı bir işlem yapılıyor.

Denizbank İnternet Bankacılığı başvurusu

Denizbank İnternet Bankacılığı başvurusu yapmanıza gerek kalmadan işlem yapılabilen bir özellik taşıyor. Bunun içni 0850 222 0800 numaralı Denizbank Telefon bankacılığını aramanız yeterli oluyor. Buradan işlem yapabilmeniz için banka kartınızın ya da kredi kartınızın şifresini biliyor olmanız ve sesli yanıt sisteminde tuşlamanız yeterli oluyor.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Önceki yazıyı okuyun:
Kredi Kartı Temassız Özelliği Nasıl Kapatılır?

Kredi kartları, modern bankacılık hizmetlerinin müşterilerine sunduğu en büyük yeniliklerden biridir. Bu yenilik sayesinde müşteriler, bir nevi kredi çekme işlemi...

Kapat