Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine Canlı Bağlanamıyorum Diyenler Buraya

Finansal açıdan yapabileceğimiz işlemlerde kısıtlı olarak banka şubelerine olan bağımlılığımız önlenemeyecek kadar önemli. Zira ticari ve bireysel kişi ve kurumlar bankacılık işlemlerini yerine getirirken karşılaştığı sorunların çözümü için ilk etapta müşteri hizmetlerini aramakla yükümlü kalıyor. Burada ise bir türlü bağlanamadığınız canlı destek problemleri ile karşı karşıya kalabiliyorsunuz. Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine canlı bağlanamıyorum diye bir probleminiz varsa umarım makalemiz sizlere faydalı olabilir.

Canlı Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanmanın Yolu

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine direk canlı bağlanma işleminiz için gerekli numarayı aradıktan sonra TC kimlik numaranızı giriyorsunuz ve (2) Bankacılık İşlemleri, (1) Hesap Bakiyesi Dinleme menüsü sonrası (0) canlı destek hizmetini tuşlamanız yeterli oluyor. Bu aşamadan sonra bankadaki yoğunluğa göre sizi bekletiyor olsalar da canlı olarak destek alabilmenizin imkan oluyor.

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Numarası

Ziraat Bankası Müşteri hizmetleri numarası 444 00 00 ve 0 850 220 00 00. Yurt dışından arayacak kişilerin çevirmesi gerektiği numara ise +90 850 220 00 00. Bu numaraları aradıktan sonra sizlerin karşısına dijital santral yönlendiricisi çıkıyor. Asıl sorunda burada başlıyor. Siz tüm işlemlerinizi kolayca yapabilmek için canlı bir destek almak isterken siz ise dijital numaralar arasında kalıyorsunuz. Aslında bu durumun tek açıklaması bulunuyor. Sizin karşınızda bir banka bulunurken, bankanın karşısında milyonlarca kişinin olmasıdır. Bu durumda banka herkese anlık olarak ulaşması, canlı destek vermesi mümkün değildir.

Ziraat Bankası bankacılık hizmetlerinizi telefon bankacılığından yapabilmeniz için öncelikli olarak Telefon Bankacılığı müşterisi olmanız gerekiyor. Aksi takdirde bu hizmetler için banka size destek veremiyor. Bu hizmetin müşterisi olmanız için ise banka şubesine başvuru yeterli. Yada internet bankacılığı üzerinden de aynı talep yapılabiliyor.

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Hangi İşlemleri Yapıyor?

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri numarası aradıktan sonra ilk olarak kayıp çalıntı (0) ve ingilizce diline geçebilmek için (9) ile sesli yanıt sistemi menüsü ile karşılaşırsınız. Bundan sonraki adımlar

  • Kart işlemleri için 1,
  • Bankacılık İşlemleri için 2
  • Şifre İşlemleri için 3
  • İnternet ve Mobil Bankacılık İşlemleri için 4
  • OGS v HGS işlemleriniz için 5
  • Bankamatik ürünleri için numarasını tuşluyorsunuz.

Şifre İşlemleri İçin İzlenecek Menü

Hizmetlerin alımı için bu numaraları tuşlamak başlıca yeterli bir husus değil. Mesela şifre işlemleri için 3 tuşlamanız sonrasındaki menü kart şifre işlemleri için 1, telefon bankacılığı şifre işlemleri için 2 ve internet bankacılığı şifre işlemleri için 3 numarayı tuşluyorsunuz.

Kredi Kartı Limiti İşlemleri

Kredi Kartınızın limiti işlemleri için kart işlemleri 1 tuşladıktan sonra sırasıyla 2 numarası ve daha sonrasında ise 1 tuşlayarak mevcut kredi kartı limiti işlemlerinizi dinleyebiliyorsunuz. Fakat yine burada limit artırımı yada kredi kartınızı kapatma gibi bir işlem yapmak istiyorsanız yine canlı destek almanız gerekecektir.

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri tamamen dijital yollardan dinleme üzerine kurulmuş bir aşama ile karşılıyor sizi. En çok canlı desteğe ise internet bankacılığı destek hizmetlerinden alıyorsunuz. Burada teknik destek hizmetini canlı olarak bağlandığınız yetkililer veriyor. Sizleri öncelikli olarak altı aşama ile karşılayan sistem her tuşlama sonrası başka bir menüye aktarıyor ve burada yine size mevcut menüleri sıralıyor.Sizde gerekli olan numara ile işlemlerinize devam ediyorsunuz. Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerinin sesli yanıt sistemindeki listeye ise https://www.ziraatbank.com.tr/tr/dijital-bankacilik/musteri-iletisim-merkezi/musteri-iletisim-merkezi adresinden ulaşabiliyorsunuz.

Canlı Desteğe Bağlanmanın Diğer Bir Yolu

Aslında size verilen 6 haneli bankacılık işlemleri neticesinde özellikle başvuru bölümü için (6) numarayı tuşladıktan sonra (0) numarası da sizin canlı bağlanmanıza olanak sağlayabiliyor. Yani her menüden olmasa da bir kaç menü sonrası yine canlı destek alabilmek mümkün. Giriş için ayrıca ses imzası ile bankanın sizi tanıyabilmesi de mümkün.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Önceki yazıyı okuyun:
Vakıfbank KMH Hayat Sigortası Poliçe Masrafı

Bankalar açılan hesaplara ek hesap, artı para da denilen bir bankacılık ürününü Kredili Mevduat Hesabı (KMH) olarak veriyor. Burada size...

Kapat
google-site-verification=f5HrdhOq_Zd7sWZaMOvj84wHjr9JHoms_oAatMSlqng