TEB İnternet Şube Şifresi Öğrenme (CepteTeb)

TEB İnternet Şube Şifresi Öğrenme (CepteTeb)

Dijital ürünlerin hayata müdahalesi ile mobil uygulamalar da geliştirildi ve hayat kolaylaştı. Hayat akışının sağlanabilmesi için kullanılan para da bankalar aracılığı ile bu dijital platformlardan yönetilir oldu. Artık her banka müşterilerine sağladığı internet bankacılığı uygulamaları ile onların hayatlarını kolaylaştırıp iş yüklerini hafifletti. Müşteriler bu uygulamaları kullanarak hem zamandan ve masraftan tasarruf etmeye, bankalar ile iş yüklerini hafifletmeye başladı. Her geçen gün yeni bir uygulama eklenen bu dijital platformlardan ıslak imza gerektirmeyen her türlü işlemi gerçekleştirmek mümkün. Türk Ekonomi Bankası İnternet Bankacılığı da en kapsamlı internet bankacılığı olma yolunda hızlı adımlar ile ilerliyor.

TEB İnternet Bankacılığı Kullanmak İçin

TEB müşterisi olan kişiler işlerini kolaylaştırmak için internet bankacılığını kullanmak isteyebilir. Para transferi yapmak, fatura ödemek, kredi kartı borçlarını kontrol etmek gibi pratik işlemleri gerçekleştirmek isteyen kişiler Cepteteb uygulamasını telefonlarına indirebilirler. Bunların yanında döviz alış satışı yapmak, yatırım hesapları oluşturmak, şans oyunu ödemesi yapmak, vergi ve SGK ödemeleri yapmak gibi kapsamlı iş yükü olanlar tarayıcıdan TEB internet bankacılığına giriş yapmalıdır. Hali hazırda TEB bankasına ait bir kartı olan kişiler anında şifre adımından kendilerine şifre oluşturabilirler. Kullanıcı kodu kısmı aynı zamanda müşterinin TC’si de olabilmektedir.

Kartı Bulunmayan TEB Müşterileri

Herhangi bir kredi ya da banka kartı bulunmayan TEB müşterileri çağrı merkezinden kullanıcı kodu ve şifre talebinde bulunabilirler. Müşteri temsilcisi müşteriyi aktardığında önce IVR tarafından kullanıcı kodu okunur. Müşteri bunu not etmelidir. Ardından SMS olarak şifre gelir ki bu müşterinin ilk internet bankacılığı giriş şifresidir. Müşteri bu bilgiler ile giriş yaptıktan sonra her zaman kullanacağı şifreyi sistemden kendi oluşturabilir.

TEB İnternet Bankacılığı Şifre Blokesi

Müşteriler TEB internet bankacılığına 3 defa üst üste yanlış giriş yaptıklarında şifreleri blokelenir. 3 defa yanlış girilme işlemi ile oluşan blokeler çağrı merkezlerinden açılabilir. Ancak 5 kez hatalı giriş yapan müşteriler şube ile görüşmelidir. Çünkü bu bloke müşterinin ıslak imzası olmadan çözümlenemez. Aynı zamanda bilgilerine 5 defa üst üste hatalı giriş yapan müşteriler çağrı merkezlerinde de destek alamaz.

TEB İnternet Bankacılığı Şifresi Öğrenme

TEB internet bankacılığı dijital bankacılık anlayışına her gün yeni bir yenilik kazandırmaya devam ediyor. Kolay ve anlaşılır menüsü müşterilerinin işlemlerini hızlandırıyor ve bekleyen müşteri sayısı en aza indiriliyor. Ayrıca geniş ürün ve hizmet yelpazesi onu en sık tercih edilen bankalar arasına çıkarıyor. Bunun yanında TEB internet bankacılığının mobile uyumlu aplikasyonu da işlemlerin her an her yerden kolaylıkla halledilmesini sağlıyor. Üstelik temassız ödeme gibi son teknoloji uygulamaları da bünyesine katarak müşterilerinin işlemlerini kolaylaştırıyor. Ancak bazı durumlarda bu platformda da güvenlik sebebi ile şifre blokeleri yaşanabiliyor.

3 Kez Üst Üste Hatalı Giriş

TEB internet bankacılığı kullanıcısı eğer giriş şifresini 3 defa üst üste hatalı girer ise şifre blokesi yaşanır. Müşteri aynı zamanda TEB kredi kart ya da banka kartı kullanıyor ise bu blokeyi kart numaraları ile kaldırabilir. Ancak her ikisi de mevcut değil ise 444 0 666 numaralı hattı arayarak destek almalıdır. Bu hat üzerinden destek veren müşteri temsilcileri müşteriden yaklaşık 5 adet güvenlik sorusu alır ki bu bazı durumlarda değişiklik gösterebilir. Bu güvenlik sorularının doğru yanıtlanmasının ardından müşteriye yeniden SMS ile şifre gönderilir. Müşteri bu şifre ile giriş yaptıktan sonra her zaman kullanacağı yeni şifresini sistemden oluşturabilir.

Seviye Güvenlik Blokesi

Bazı müşteriler internet bankacılığı şifresi bloke olduğunda yeniden anında şifre adımından ilerlemeye çalışırlar. Burada sorulan anne kızlık soyadı müşteri tarafından 5 defa üst üste hatalı girildiğinde bu durum 2. seviye güvenlik blokesine sebep olur. 2. seviye güvenlik blokesi yaşayan müşteriler çağrı merkezinden telefon şubesi şifresi ile bu blokeyi kaldırabilirler. Ancak telefon şubesi şifresi olmayan müşteriler muhakkak en yakın TEB şubesine gitmeli ve bloke kaldırma işlemini bu kanaldan gerçekleştirmelidir.

Bloke Durumu Yaşamamak İçin Dikkat

Müşteriler bu tarz bloke durumlarını yaşamamak adına, yeni şifre oluştururken ya da mevcuttaki şifrelerini kullanırken hata aldıklarında üst üste deneme yapmamalıdır. Hata alan şifre 2 deneme sonrasında çözümlemesi zor ve zahmetli süreçleri beraberinde getirir. İş akışının sekteye uğramaması için hemen 444 0 666 nolu hat aranmalı ve yeni şifre talep edilmelidir.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
Önceki yazıyı okuyun:
İstanbul Vergi Dairesinden Satılığa Çıkarılan Son Hacizli Araçlar

Devletin alacaklarına istinaden satışa çıkarılmış olan farklı vergi daireleri bünyesinde hacizli araçlar bulunuyor. Bu araçlar ihale yöntemiyle satışa konulurken ilk...

Kapat